hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2014-08-23 15:37:18

Nem teljesen ugyanaz az eredmény, de jól mondod.

A szívást ugyanakkor hagyja abba mint gyári dugóval, de mivel a felső holtpontban a dugattyú szoknyája a rés fölött van visszafelé több anyagot tol ki a karburátor felé.
A szívó oldalon ugyanolyan rezgés van, mint a kipufogóban. Ezt a csonk hosszával, meg a légszűrőház méretével és alakjával lövik be. Ezt a finom rendszert persze eléggé hazavágja a szoknya kurtítása.

Tehát szívás kezdetekor kisebb a vákuum, ezért lassabb a beszívott gáz sebessége. Ettől kevesebb anyag jut a forgattyús térbe A lassú gáz a végén kevesebbet torlódik, ettől túltöltés is kevesebb. És hab a tortán, hogy ebből a kevés anyagból még többet is tol vissza a légszűrő felé.
Ezek mind apróságok és nagy fordulatnál nem is annyira észlelhető, de rontja a hatásfokot. Főleg az amúgy sem jó gázcsere hatásfokú alacsony fordulaton veszik el a nyomaték.

Sokan azt hiszik, hogy a német gépészek hülyék voltak. Fogom a ráspolyt, lereszelek a szoknyából x mm-t és máris 20km/h-val magasabb lesz a végsebesség, mint azt a buta gyári mérnökök kitalálták.
Ezért írtam azt, hogy ez arra jó, hogy jobban bólogasson, meg zörögjön a dugattyú. :-)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu