hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2014-06-03 09:20:14

Az a piros nagyon kemény és nem fog. Bár tartós, de hajlamos a tükrösödésre is.
Pár száz forintos szürkét használok.
Az a legjobb.
Hidegen/nedvesen kicsit nyikorog meg túl harapós, de egy két óvatos fékezés után teljesen jól kezelhető lesz, és a melegedést is jól bírja. A racingos ETZ-n is olyat használtam sokáig, bár most szinterre lett lecserélve.

Egyébként kisipari fék felújító mester ugyan ezt a kopófelületet ragasztgatta felénk. Bár arra azt mondták hogy néha megrepedezett vagy levált a túl intenzív fékezésektől, de egyrészt az tárcsaféknél volt, másrészt, amit a Futárpetinél vettem azzal nem volt ilyen gond a tárcsán sem.

Másik hátránya hogy viszonylag gyorsan kopik, 1-2 évet bír nálam, bár ez engem nem érdekel ha jól fog.

Bowdent csináltattam bowdenesnél. Drága volt, de nekem megérte.

Ugye a jó fékhez az kell hogy az alkatrészek minél simábban és könnyebben mozogjanak. Még a fékkar finom csapágyazása is érezhetően javítja a fék kezelhetőségét. A teflonos vastag bowden is nagyon finoman mozog nagy terhelés alatt is, a vastagsága miatt pedig nagy ívben hajlik és ez is sokat számít.

Aztán a fékkulcs ha megfigyeled, eléggé el van nagyolva. Gyakorlatilag nem az íven végigcsúszva emel ki, hanem egy pont érintkezik javarészt, és amikor eléri a síkot akkor hirtelen kezd emelni. Ráadásul nagyon sokat kellet fordulnia a kulcsnak hogy hozzáérjen. Én átköszörültem a kulcsot hogy egyenletesen és hosszabban emeljen, meg beraktam hézagoló acél lemezeket a fékbetét alu végére. Ezzel egyrészt jobban kihasználja a kulcsot, másrészt az acél felületén könnyebben csúszik. Persze rá kellet hajtogatni a végeit, hogy ne essen le róla.

Mindezt nagy terhelésre tervezett vízálló zsírral fejeltem meg az összes csúszási vagy forgási pontot megkenve. Valami Agip TOP2000-es Mellesleg ez hőálló is, tehát nem fog lecsorogni a dobra egy egy intenzívebb fékezés után.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu