hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Rudolph B - 2014-04-30 22:14:01

Nemrégen volt egy ilyen motor a kezemben, természetesen illegálisan használt 70-es Hero (Puch), amely nem indult.Azt találtam rajta, hogy a légszűrőház a legbutább módon mélyen a porlasztó alatt kapott helyet, máshol nem fér el.Ez azt eredményezte, hogy a kissé nagy szívásszög miatt (nincs membrán, klasszikus szívócső!) a visszatorlódó keverék a légszűrőházban landol, ott elpárolog a benzin és gyűlik az olaj, amely átitatja a légszűrő szivacsát, ezzel olyan dúsítást okozva, hogy a motor azzal menni nem tud.A szűrőház félig volt olajjal.
Kimostam a szűrőt szárazra, fúrtam 3 db. 10-es lyukat a ház alján a bemenő oldalon, hogy az olaj távozzon, ha már ottmarad, ezután kitakarítottam a porlasztót (1X) és ment, ahogyan kell.Teljesen hagyományos porlasztó, ha "hallod" mit mond a motor, akkor be tudod állítani gond nélkül.
Ha felnézel a bal oldalon találsz egy "menü" listát, ott a "szerviz" rovatban az első cikk a karbi beállításával foglalkozik.Használd, reméljük segít.Semmi mást nem kell tudni, mint egy átlagos karbi beállításához, nincs semmi idegen, vagy különleges a Hero Puch-ban sem, olyan, mint a többi sok száz.A motor reakciói árulják el a kívánt beállítási irányt.

Jó munkát, üdv.: R
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu