hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Perec - 2014-02-04 09:10:32

Fél év kényszerpihenő után tegnap végre meghajtottam a vasat. Azt kell mondanom a leggyengébb pontja az mz-nek a gumiabroncs: hátul 1 bar, elöl minimális nyomás fogadott. Némi pumpálás után ellenőriztem az elektromos rendszert, ez fél év után is a helyzet magaslatán állt (zselés akku), így nem kellet semmit szerelnem a szelepsapka lecsavarásán kívül. Olyan 8-10 rúgás után életre kelt a gép (az elszegényítés, és a spórolós szívató hibája, de legalább nem tud lezabálni). Ezután még egy kisebb probléma fogadott: "elástam" magam a havas bejárón, így kis ideig tolva kellett húznom a gázt :(
Amint elértem a száraz aszfaltot vége lett a vergődésnek, srácok, piszkosul megy a 250-es :) Nem mondom a repülőgép sem húz rosszul, de ez a direkt gázreakció, és lelkes menni akarás pár mm markolatfordításra és persze a hang és az illat... (Tudom a hiba bennem van amiért 10 év után is rácsodálkozok mennyi erő van a gépsárkányban, ahelyett, hogy 2 évente erősebbet vennék...) Amikor először kapcsoltam az egyest egy picit csattant, de utána vajpuhán zongoráztam a váltón, egyedül a júliusra belőtt alapjáratot tartottam soványnak, így menet közben egy felet dúsítottam a melléklevegőn. Hazafelé már egy kicsit meg kellett zaboláznom a lovakat: elkezdett fagyni, és eléggé feltúrták a várost a nyáron és kritikán aluli néhol az utak minősége.
Annak ellenére, hogy a gép a szabad levegőn állt némileg letakarva, a gondos konzerválásnak köszönhetően nem csámcsogott sehol a rozsda: olajspré, viszont az elő tárcsafék hatásfoka -talán pont emiatt- nem volt túl magas :) Pár kilométer és némi karbantartás után újabb kényszerpihenő, de majd a nyáron belezavarok egy komolyabb adagot. Sajnos most nem téma nálam a fogyasztás, de reményeim szerint keményen adagolva a szívatót és a gázt sem mentem 4,5 liter fölé a gondosan elszegényített beállításokkal. Mindenkinek jó motorozást és száraz kéményt a következő fél évre!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu