Coopermine - 2013-12-18 22:52:43
A Gond a következő nem tölt vissza az aksi, lemértem.Hangsúlyozom nem vagyok szakember,de nem tartom magam legalább szakbarbárnak.
A szerelő pocsék módon állította be a gyújtást, a berugókar legkisebb mozdulatára is szikrák özöne "ömlött ki a gyertyából,természeteseen szerelés után és a Dózsa györgy uton való közlekedésem kellős közepette állt le,mindez egy átdolgozott keménynek mondható munkanap után,amidön hazafele tartottam. A motor magasabb fordulaton heves puffogások közepette leállt az aksi behallt a világitás,mely előtte még élt elmennt.A gyújtást megoldottam isöközben saját magam,beszereztem egy pótakkumulátort is,biztos ami biztos felsavaztam , majd megállapítotttam hogy fél órás használat,ebben benne volt két kilóméter megtétele is a multiméter 5.80 at majd két kör után 78 at mutatott, a lámpán nem tudtam tesztelni a generátort,és a visszatöltést, mert nem müködött.Ma terézvárásból elhoztam 6 .00 ról Sashalomig 5.74 re csökkent.Megmértem munkafázis közben is,nem közben nem jelzett az akkun változást ,tehát müködés közbeni méréskor sem észleltem növekedést.egyszerűen nem tölt vissza,A gyujtás oldali alaplapot a szerelő megfordította igy bal alsó sarokban a kondi van jobb felsőben az ellenállótekercs mely eősen ramagy állapotban megsütögetve van jelen állapotban a motorban.
Kérdésem az egyrészt, hogy a szerelő llítása mely szerint eddig volt fordítva az elhelyezkedés,tehát bal alsó sarokban az ellenállástekercs,jobb felsőben a kondi, igaz e?avagy ez okozhatta? vagy maga az ellenállástekercs hibája vezetett ide, szakadást nem észleltem.
Avagy generátor problémával, esetleg szénkefe hibával nézek farkasszemet? a tipus mz ts 125 de luxe egyébként ...
Az ellenállástekercset a négy kelemennél vettem elég gyatra utángyártott , mert ha jól tudom ennek bizonyos hőálló tulajdonsággal kell rendelkeznie nem egy müanyaggal bevonnt drót egy aluminiumra csavarva.
ennek alapján néztem
http://www.youtube.com/watch?v=fnIoRNfLYeg
Minden segítő szándékot köszönök..
Mellesleg 6.00
ról egy kicsit feljebb kelett volna mennie a mutatónak motorozás során,nemhogy mind 2 századot csökkenjen a feszültség.
Tehát ha a mérést még terhelés közben rosszúl is illesztettem volna akkor is normál állapotban az aksi kivétele után változnia kelett volna,vagy legalább nem ennyivel csökkennie a feszültségnek..
Mellesleg azt is mondta a jóember,hogy kopott a henger nincsen benne kompresszió, nos ehhez képest hirtelen váltáskor akkorát húzott rajtam,hogy majd leestem a nyeregből,miközben hangsúlyozta,hogy ö kompressziót nem mért, csak érzésre mondta, furcsa, mert egyrészt, elég kemény volt berugni is,másrészt meg a nyégy kelemennél 9.8 as kompressziót mért az eszköz.vagy arra hajazz, hogy furassam meg vele?plussz kiadás?esetleg gyürűzni kell? ha kell, ugyanis nyélgázzal nem igazán szívesen megyek a belvárosban..Bocsi ha hosszúra sikeredett... |