hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Coopermine - 2013-12-18 22:52:43

A Gond a következő nem tölt vissza az aksi, lemértem.Hangsúlyozom nem vagyok szakember,de nem tartom magam legalább szakbarbárnak.
A szerelő pocsék módon állította be a gyújtást, a berugókar legkisebb mozdulatára is szikrák özöne "ömlött ki a gyertyából,természeteseen szerelés után és a Dózsa györgy uton való közlekedésem kellős közepette állt le,mindez egy átdolgozott keménynek mondható munkanap után,amidön hazafele tartottam. A motor magasabb fordulaton heves puffogások közepette leállt az aksi behallt a világitás,mely előtte még élt elmennt.A gyújtást megoldottam isöközben saját magam,beszereztem egy pótakkumulátort is,biztos ami biztos felsavaztam , majd megállapítotttam hogy fél órás használat,ebben benne volt két kilóméter megtétele is a multiméter 5.80 at majd két kör után 78 at mutatott, a lámpán nem tudtam tesztelni a generátort,és a visszatöltést, mert nem müködött.Ma terézvárásból elhoztam 6 .00 ról Sashalomig 5.74 re csökkent.Megmértem munkafázis közben is,nem közben nem jelzett az akkun változást ,tehát müködés közbeni méréskor sem észleltem növekedést.egyszerűen nem tölt vissza,A gyujtás oldali alaplapot a szerelő megfordította igy bal alsó sarokban a kondi van jobb felsőben az ellenállótekercs mely eősen ramagy állapotban megsütögetve van jelen állapotban a motorban.
Kérdésem az egyrészt, hogy a szerelő llítása mely szerint eddig volt fordítva az elhelyezkedés,tehát bal alsó sarokban az ellenállástekercs,jobb felsőben a kondi, igaz e?avagy ez okozhatta? vagy maga az ellenállástekercs hibája vezetett ide, szakadást nem észleltem.
Avagy generátor problémával, esetleg szénkefe hibával nézek farkasszemet? a tipus mz ts 125 de luxe egyébként ...
Az ellenállástekercset a négy kelemennél vettem elég gyatra utángyártott , mert ha jól tudom ennek bizonyos hőálló tulajdonsággal kell rendelkeznie nem egy müanyaggal bevonnt drót egy aluminiumra csavarva.
ennek alapján néztem
http://www.youtube.com/watch?v=fnIoRNfLYeg

Minden segítő szándékot köszönök..

Mellesleg 6.00
ról egy kicsit feljebb kelett volna mennie a mutatónak motorozás során,nemhogy mind 2 századot csökkenjen a feszültség.
Tehát ha a mérést még terhelés közben rosszúl is illesztettem volna akkor is normál állapotban az aksi kivétele után változnia kelett volna,vagy legalább nem ennyivel csökkennie a feszültségnek..
Mellesleg azt is mondta a jóember,hogy kopott a henger nincsen benne kompresszió, nos ehhez képest hirtelen váltáskor akkorát húzott rajtam,hogy majd leestem a nyeregből,miközben hangsúlyozta,hogy ö kompressziót nem mért, csak érzésre mondta, furcsa, mert egyrészt, elég kemény volt berugni is,másrészt meg a nyégy kelemennél 9.8 as kompressziót mért az eszköz.vagy arra hajazz, hogy furassam meg vele?plussz kiadás?esetleg gyürűzni kell? ha kell, ugyanis nyélgázzal nem igazán szívesen megyek a belvárosban..Bocsi ha hosszúra sikeredett...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu