hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Márton - 2013-06-25 12:08:17

Alapjáratot úgy kell beállítani, leírások és vélemények alapján (szervíz bejegyzésen megtalálni), hogy stabil, legyen és ne szaladjon, hanem erős legyen, ahogy ez a teljes beállításra érvényes. Oda kell beállítani, márha passzol a karbi többi beállításához, ahol kifelé tekerve elkezd szaladni a motor. Tekerd kifelé az alapjárat csavart hogy 1200rpm körül legyen a fordulat, majd tekerd be a levegősavart amíg el nem kezd lassulni a fordulat. A beállításnak valahol a megszaladásos rész és a lassulásos rész között kell lennie. (Ha részterhelésre hangolsz, akkor fel lehet emelni a fordulatot 2000-2500-ra, és kicsivel kell beljebbcsavarni a levegőcsavart mondjuk 1/8 fordulattal a megszaladáshoz képest.) majd újra 1200 rpm.

Mielőtt belevágsz jegyezd meg hol állt a levegőcsavarod, mert az alapjáratbeállítás kihat az egész működésre. A levegőcsavarral mindíg nagyon finoman kell bánni. A Ts-ek értékes gépek. Javaslom a szakszervízt.
Habár egy alapjáratállítással ha már amúgy is problémás nem árthatsz sokat.

Márton
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu