hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Márton - 2013-06-25 11:51:52

Azt mondod sok a 45 és az 50-es alapjárati fúvóka? szerintem ez nem magyarázza hogy teljes és a 3. negyedrész gázon fullad a 135-ös főfúvókával.. a tűk eredetiek.

Én is gyanakodtam erre, de ugyanazt csinálja a régi 251-es és az új utángyártott karbi is. Ezt a tipust sikerült majdnem azonosra lemásolni annyi különbséggel, hogy a levegőjárat alapjárati csavar találkozásánál lévő plombálás alatti furat kisebb néhány tizedel. Ez nálam csak az alapjárat részterhelésre gyakorolt hatását módosította, ezért felbővítettem, hogy könnebb legyen hangolni. Ja és a gyári alapjárati levegő furatot is megcsináltam csaarosan állíthatóra, amivel a gáztartomány 2. negyedrészét tudom belőni baromi pontosan. (igaz ezt a megoldást MZ kupán tuti kizárnák.. de nagy ötlet volt - eltekintve hogy egyel több a változó)

Egyébként írtad a gyertyaméreteket. Én már régóta 6-ossal járok, és amikor betettem a 14-es izolatort (lehet félreolvastam).. szóval úgy veszem ki mintha új lenne.

Egy halom régi gyertyát szórtam ki azzal, hogy melegen nem mentek, egy másik halommal meg hogy nem indultak hidegen. -már nem tudom ezzel mi volt a gond, de csak tartaléknak tartom. talán csak mert nem éreztem különbséget-

Köszömöm a hozzászólást és segítséget.
Márton
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu