hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2013-06-13 07:34:06

Nekem is csinált ilyesmiket a TS, amikor 150-es hengert tettem rá.

Pontosan nem tudom mitől csinálja, de a sűrítés csökkentése, és karburátor finomhangolása oldotta meg a problémát.

Szerintem bedúsul az üzemanyag, és ezért kimaradnak gyújtások, vagy megváltozik az előgyújtás igény.

Szóval kipróbálnék 0,2mm-el kisebb/nagyobb előgyújtást.

Segíthet a gyertya csere is, a kimaradozó gyújtáson.

Karburátor türelmet és időt igényel.
Alsó tartományban csökkenteni kell valahogy az üzemanyagot.
Elsőre a melléklevegő csavarral, aztán az úszószint max 1-2mm csökkentésével.

Lehet hogy túl kicsi a fúvókád, ezért felhúztad a tűt, ami felborítja a karbi karakterisztikáját.
Gyári értékre állított úszószint mellet, én kipróbálnék egy számmal nagyobb fúvókát, természetesen mindent hozzá állítani a karbin. Itt jön az hogy tapasztalat szükséges, mert érezni kell, hogy változott a karbi karakterisztikája, ha jó irányba, vagy olyan irányba, hogy az úszószint, levegőcsavar, tűvel jobb irányba terhelhető, akkor ezen a vonalon lehet mozogni. Nálam ez hetekig tartott, mert mindennapos használat mellet, életszerű üzemviszonyoknál tudom csak rendesen kipuhatolni, melyik tartományban milyen irányba kell vinni a karbit. Volt olyan hogy út szélén szétkaptam a karbit, és módosítottam úszószintet, vagy cseréltem súbertűt...mert ugye volt nálam 4db különböző karakterisztikákkal :) A mellék levegő csavart rendszeresen tekergetem, mert a külső hőmérséklet, páratartalom is befolyásolja az optimumot.

Sajnos a tű méretezése is lehet rossz.
Lehet saját tűt

:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu