hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Márton - 2013-06-03 17:00:26

ETZ 250-el a 4 lier 100km/h mellett nagyon ki van hegyezve. Nem is volt olcsó, két használt karbiba van, meg motor tömíttetés és vagy 4 óra szervízdíj :) Hálás jószág

Ellenben még mindíg nem értem, miért nem működik rajta az új utángyártottról koppintott beállítás. ? :(

Volt egy incidensem, a karbi alapjárati csavarjával.. egy az egybe nyelte le a gép egy reggel.
Nem volt valami szép látvány.. oda a pár éves fúrás, meg a dugó :( Azt mer nem lehetett mást kapni, beletettem az utángyártottat. Már összeszerelésnél éreztem, hogy lötyög vagy 1 tized körül.

Szerintetek, a dugó állapota, ha friss is a gyűrűzés, módosíthat annyit a karbi beállításán, hogy ami egyébként frankó és jó, az ne legyen hangolható?
(itt arra gondolok, mikor volt egy 50-es jawam, és kezdtem széthajtani.. kezdte visszaköpködni az anyagot a karbiba, mert a dugattyú szoknyája alacsony fordulaton nem zárja le a levgő útját teljesen.) Magasabb fordulaton ez a jelenség a szívócsonk űrtartalma és a gázlengés tehetetlensége miatt megszűnhet, szétszakítva az egyenletesen hagolható részterhelés és terhelt üzemállapotok beállíthatóságát. -Ez persze csak elmélet-

Nincs érdemi tapasztalatom felújítással kapcsolatosan. Talán érdemes lenne egy új dugóval és fúrással próbálkoznom?
Mit kell ennie egy bejáratós gépnek?
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu