hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Márton - 2013-06-02 12:02:50

olvastam az oldalt.. egyre inkább gyanakszom valami alkatrészhibára legyen az kipufogó levegőszűrő. A viselkedése fals levegőre utal, hiába tekerem a melléklevegő csavart, igaz 3 fordulat után erőtlenedik. Jobban nem tudom összerakni. Meglepő, de az utángyártott tűvel ugyanazt az eredményt értem el, tehát egyformák. És mégcsak nem is vettem egyszerre. Egy ismerősöm Ts 250-ese olyan volt, ha kettővel feljebb húztuk a tűt, megszívta magát.. irtózatos nyomaték volt benne, állítólag 5 lityis átlaga volt. (ha egyenletes a működés, akkor a fófúvóka tató dörzsárazásával lehet emelni az üzemanyag dússágát - mondjuk teljesen felhúzott tű mellett amíg be nem fullad..? majd visszaereszteni a tűt ahol működik és hozzáigazítani az alapjáratot?) vagy ez így túl egyszerű lenne :) Egy 251-est hangoltam már be úgy, hogy 1-el nagyobb fófúvókát tettem be, és emelve a tűn figyeltem, hol kezd fulladva járni vagyis határhoz érni, majd tettem be nagyobb alapjárati fúvókát és feljebbhúztam a részterhelést a tűdűzni dörzsárazásával, ami annyit emelt a teljes gázüzemen, hogy átbillent az egész tartomány. 70-es alapjáratim volt és 170-es főfúvókám a sportkipufogóhoz.
2 literrel vitte a 90-et.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu