hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


szsrobert - 2013-06-01 09:45:48

Jó dolgokat írtál.

Üzemmeleg motoron a levegőcsavart alapjárati legmagasabb fordulatra állítani, majd a gáztolattyú zárásával beállítani a kívánt alapjáratot.
(Kísérleteim 0 alapjárattal és teljesen zárt tolattyúval motorfékezve alacsonyabb fogyasztást produkáltak-> motorféknél nincs üzafelhasználás, viszont kenés sem, nem érdemes hoszasan motorfékezni. )
-Sajnos a karbi messze nem porlasztja el megfelelő mértékben az üzemanyagot.-
Üresben gurulva még alacsonyabb lenne a fogy, de a lánc és láncvédő súrlódása sok energiát felemészt. (Azonos tempóról, azonos helyen ki lehet próbálni, a 70km/h-ra felgyorsított motor mennyivel nagyobb távolságot tesz meg a lánc fékező hatása nélkül. Ekkor egy másik jármű segítségével gyorsul 70km/h-ra.)

"Persze rész és teljes terhelésen a tű és a fúvóka befolyásol inkább, ezt én gyári fúvókával csutka gázon addig süllyesztem a tűt amíg nem csökken a végsebesség, ekkor eggyel vissza."

Alapjárat: főként alapjárati fúvóka és levegőcsavar levegőcsavar
Részterhelés: főként tűalak
Nagy terhelés: főként főfúvóka

A leggyakrabban használt terhelésre érdemes beállítani. Nagy terhelésre a fúvókamérettel kell beállítani a megfelelő arányt. Ha atút lentebb engeded, valószínűleg lesz benne lyuk, ahol elszegényedik.

"Túlszegényíteni nincs értelme. Azzal csak rosszabb lesz a hatékonyság, érdemesebb optimumra beállítani és kevésbé húzni."

Így van. 70-es főfúvóka, 50km/h körüli végsebesség. A gáz húzására erősödik, majd további húzásra fokozatosan elgyengül.
1. megoldás: a gázt túlhúzni, majd a legnagyobb tempó/teljesítmény eléréséig visszaengedni, itt lesz a legjobb az égés
2. megoldás: plusz éghető anyagot, durranógázt juttatva be a szegényebb keveréket is tökéletesebben elégetni, még kisebb fogyasztást érni el. Vigyázzatok, ez esetben a bejutó olaj is kevesebb lesz, sűrűbbre kell keverni!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu