hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Perec - 2013-05-01 14:12:28

Most csavartam egy próbakört és fülig ér a szám. Alakítottam a gépen és príma lett (volt már hasonló, de most még jobb). Mentem tartósan 10-el,20-al,30-al,50-el, 90-el, földutakon,városban lavíroztam. Használtam 1600-as fordulattól is, de 2000-től már nem panaszkodik, fék és kikuplungolás nélkül motorfékkel tudtam kanyarokat, kereszteződéseket legyőzni. Első próbára még a mumus a 80-ról 90-re gyorsítás 5.-ben is meggyőző volt. 2700-tól megy, mint egy villanymotor 6000-ig. A csúcsnyomaték ugyan kisebb, egy átlagos MZ-nél de az átlag jobb.

Hihetetlen, hogy Horvátországot tavaly meg kis gáznál köhögő, terhelést levéve kopogó, gyertyát túlmelegítő köhögő motorral kellett megjárnom:( Talán egy csipetnyi alapjárati fúvókát még elbírna, de szinte a karburálás is jó.


Lett furatva a gép és beljebb is lett dolgozva a 4 lapos membrán a hengerbe. Akkor sörös dobozból pillanatragasztóból készült kúp vezette a levegőt a szögletes membránba, amit most pezsgőtablettás csőre cseréltem: ez a 26 mm hengeres a tökéletes szívócsonk méret, alatta, felette sokat romlik.

Ezt a levegőcsavart úgy értettem, hogy van egy jó városi alapbeállítás, és hosszabb útra indulva kitekerek egy felet.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu