hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Perec - 2013-04-01 09:28:49

Nem értelek Keri, ez a gyári érték.
Inkább ara irányulhatott a kérdés, hogy a gyári tűrésen belül számít-e az a fél mm.
Amennyire tudom 3,0mm (2,5-íg tűrésen belül) a gyári 86-os benzinhez. Amikor Szlovákiában 91-est tankoltam jóval "keményebben" járt a motor, már-már csörgött, tehát a 95-ös lassabb, nyugodtabb égésű üzemanyag ezért elvben egy picivel 3,0mm fölé is lehet menni-valahol olvastam 3,6-ot is a 95-öshöz.
(dúsabb karburációnál, vagy kevesebb hengerfejpakolásnál gondolom sok)
A profi mz-sek úgy tudom hangra és menetteljesítményre állítottak anno- már én is így cselekszem:)
Szerintem számít az a fél mm, de ha egy versenyző azt mondja: "NEM!" azzal nem szállok vitába.

Azt hiszem az az általános érvényű szabály belső égésű motoroknál, hogy (minden fordulatszámon és terhelésen) a maximális lehetséges előgyújtás -amit még csörgés-kopogás nélkül elvisel- adja a legjobb teljesítményt és leggazdaságosabb üzemet.

kieg: a hangot (csörög-e) 4500 körüli fordulaton, nagy gáznál kell figyelni-itt a legkisebb az előgyújtásigény, 4000 alatt semmi különös nem történik akár 7-8 mm előgyújtásnál sem, csak piszok jól húz és piszkosul visszarúg:)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu