hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


VS461 - 2012-10-21 21:13:20

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és hosszú idő után van újra motorom, újra MZ-m. Egy 251-es boldog tulajdonosa lettem pár hete. A srác, akitől vettem, elég jó munkát végzett, a verda nagyon jól néz ki. Elmondta, hogy kicsit babrált a porlasztóval-fúvókákkal is, hogy kevesebbet fogyasszon. Továbbá lecserélte a hátsó kereket egy 18-asra (ha jól sejtem, 16-os a gyári méret). Hát, tényleg keveset fogyaszt, cserébe nem megy. De nagyon nem. Nem érdekel a száguldozás (TZ-vel azt nem is annyira lehet), de a 70-75 km/h kissé kevésnek tűnik. Negyedikben, mert feljebb nem tudok váltani. Nagy szélben ez 50 km/h harmadikban. Hmmm...

Mielőtt belebabrálnék a "nem értek hozzá, de lassan bele fogok jönni" attitűddel, azért szeretnék tisztán látni, és szeretném a tanácsotokat kérni, hogy merre induljak el:

- A karbiba belelestem, és a főfúvóka 130-as, gyári értékű. A súber a gyári, 4. pozícióban van, a melléklevegő állítócsavarja 4 fordulatnyit van kitekerve - így az alapjárat az az "éppen nem pislog a töltés lámpája" érték (óra szerint 5-600 lehet).

- A vas nem füstöl amúgy, ezt haverom is mondta, amikor a vétel után hazakísért. Szinti olajat keverek a benzinbe, 1:50-ben

- A gyújtógyertyán a porcelán, aminek "őzbarnának" kell lennie, szerintem olyan is.

- A vas 4000-nél nemigen akar tovább pörögni, 2.-ban, 3.-ban sem. Ha 70 fölé gyorsítok 3.-ban, akkor a 4. fokozatot sebességeséssel kezdi, nagyon óvatosan tudok kb. 75-ig gyorsítani. 5.-be váltás gyakorlatilag nem lehetséges, azonnal lassul belőle. 4.-ben kicsit nyélgáz alatt tartja eme jelenlegi max sebességet, ha meghúzom teljesen, azonnal jön az a "belefulladok" érzés.

Haverok javasoltak kompressziómérést, bár elvileg a blokk fel lett újítva. A fúvókákra gyanakodtam, amíg bele nem néztem a karbiba. Következő gondolatom, hogy ez a kerék túl nagy neki - de ennyire?
Köszönöm szépen a segítségeteket előre is.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu