hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 27. péntek 
János

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


KisTSávó - 2012-09-16 14:14:44

Sziasztok!
Pár napja írtam, hogy az ETZ-men a töltés nem a legjobb. Ma volt időm megnézegetni rajta a dolgokat. Ha járó motornál lehúzom az akkusarut akkor is megy, világítással is. Levettem az állórészt, keféket rendben találtam, annyi volt az állórésszel a probléma, hogy a rászegecselt testsaru kissé laza volt, azt a szegecset pedig megütögettem, így most nem lötyög. Bár ez lehet nem mérvadó, de megkerestem a csillagpontot is és megmértem mindhárom tekercset, itt olyan 1ohm körüli értékeket kaptam. Állórész gyűrűit megcsiszolgattam finoman. Diódákat kimértem, mindháromnál 820-30mV nyitófeszt mértem, másik irányba természetesen nem ereszt át egyik sem. a fesszab érintkezőit megcsiszolgattam, ellenőriztem a csatlakozásokat. Világitás nélkül és helyzetjelzővel is 3000nél 12,5V körül van a fesz és 4000nél már majdnem 16v. Mihelyt ráadom az első fényszórót 3000 alatt már 12V alá esik a feszültség, 4000nél 12,5 körül és 5000nél se megy 13 felé. Továbbá ha rajta van a világítás, akkor halványan elkezd égni a töltésjelző. Annál jobban ég, minél magasabb a fordulat, de ekkor is csak halványan. Valakinek ötlete esetleg?
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu