hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 27. péntek 
János

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-07-19 22:59:45

Én vettem pár darabot.
A karbit beállítottam a gyári értékekre.Utána kiválasztottam egy olyan tűt ami egyértelműen csak felül volt szar.
Aztán egy kerámia lapcskábal kezelésbe vettem a tűtközéptől felfele vékony csikokban fínoman vékonyítottam, Közben igyeltem a motor viselkedését amikor jü let közétől egy kicsit felfele is, akkor tovább haladtam felfelé a tű csiszolásával.Aztán elrontottam. Majd újra. Amikor végre végig jó lett, kiderült, mégse jó teljesen, alul picit többet kapott a kelleténél. Akkor lejjebb vettem a benzinszintet és még csiszoltam, akkor már a közepet is, egyenletesen végig. Így már jó lett annyira hogy műszerek nélkül egyenletesnek tűnt a viselkedés.
De ha megtalálod valahol a gyári adatokat, csiszolhatod egyből olyanra. Persze olyan tűt kell szerezni amelyik sehol sem kissebb az eredeti gyárinál. Vagy ha igen, akkor lent, azt lehet a benzinszinttel korrigálni szerintem. Nekem nem sikerült méreteket szerezni.
De más is csiszolta már be a tűt, gondolom ő is leírja hogy csinálta, hátha az ő módszere egyszerűbb és gyorsabb.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu