hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 27. péntek 
János

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2012-07-17 18:10:31

Kezdőként mindenki ilyen körülményes, csak éppen a lényegtelen dolgokkal :DDDD

1. még mindig nem értem miért nem vesz készletet. Én azért nem tudom hány darab van benne mert úgy is egyben kell cserélni.
2. Ha nem emel ki a kuplung az továbbra sem a kopott lamella jele.
3. mit kell hézagolni? Bele kell pakolni felváltva.
4. Mindig a sima felülettel kell érintkeznie a fém lamellának a kopó réteggel. A kúpos rész valamelyik végén kell lennie.
5. a fémlamellák síkját nagyon precízen be kell nézni, pl. tolómérő vagy precíziós derékszögre ráfektetni, és ha el áll valahol akkor az görbe, így 1 századnyi hibát kényelmesen meg lehet látni de természetesen ennél nagyobb görbeséggel is működik még.
6. Fém lamellákat tisztán egymásra tenni, és ahol eltartják egymást a görbeség miatt, ott úgy forgatni, hogy egymásba feküdjenek, így finomabb, határozottabb lesz a kuplung, és nem rángat annyira.
7. meg kell nézni hogy végig tud e csúszni az agyon és a kosárban a lamella, mert ha be van maródva, ott elakadhat és vagy nem emel ki, vagy nem kapcsol össze. Ha az agy van bemaródva azt cserélni kell, ha a kosár akkor picit meg lehet reszelni hogy sima legyen.
8.Az új lamellák gyakran vastagabbak mint a gyári új, ezért figyelni kell hogy ne lógjon ki a kosárból egy sem, mert az elfordul és úgy marad. Ha vastagabb, akkor vagy picit megcsiszoljuk a kopóréteget, vagy 1-2 régi, de jó lamellát berakunk hogy az összes vastagság már illeszkedjen.
9. Nyomatékot ki tudja, MZ esetén soha nem használtam még nyomaték kulcsot, mert azzal ehet jól megszakítani a csavarokat. Addig kell húzni amíg meg nem feszül. Ez egy elég határozott pont. A hengerfejnél és négyütemű motorok hajtókarjainál fontos a precíz lehúzás mert az ad egy meghatározott rugalmas előfeszítést és ha nem szimmetrikus a feszültség az anyagban akkor deformálódni fog.
10. Ellenben alakkal rögzítő, biztosító alátétet vagy menetrögzítő trutyit mindenképpen használni kell, mert ha nem így teszel akkor szétrázódik akárhogy húzod le.

Sok sikert!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu