hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Troster07 - 2012-06-23 11:30:46

Te 4500 felé forgattad a motorom?:DDD
Párhuzamosan volt egy évig Es-em, és Etz-m:
Ha jól emlékszem az Es hengerére( első generációs Ts-el közel azonos)azok 2 felömlősek, Etz 4.Javítsatok ki ha tévedek, szerencsére régen volt kezembe a sajátom.
Tetszett a trophyban, hogy 40-nél húzott felfelé 4-ben a csillagos égig:)
Nyomatékosabb volt alul, felül kicsivel lomhább, bár ez betudható az Es plusz súlyának( meg az enyémnek).
Az Es-Ts nyugodt motor, az Etz karcosabb, idegesebb ha üzemszerűen használod.
Szerintem a lényeg, hogy kinek mi jön be.Fogyasztás mindkettőnek közel azonos volt.
Ts katonai dobom van az Etz-n, és alulról jóval jobban megindul mint akármilyen utángyártottal, vagy gyárival, bár felül belustul, de én ezt nem érzékelem, én nem arra használom, ezt Keri érezte.Ha nem versenyeztek nagyon sokat jelent neki egy katonai kidörrentő azonos fogyasztás mellett.
Vannak itt nagy mesék a végsebességről, hogy mi mennyit megy, én úgy vettem az Etz-t, hogy viszonylag jól össze volt rakva, nem tudtam, hogy a gazda 21 fogas kislánckerékkel járt.Ezzel Gps szerint 138-at! ment.Persze ez erősen abszurd elméretezés az Etz-nél, 100 alatt nem bírta az ötödiket, tehát 100-110-es utazónál nem forgott 4000-et sem.Csak nem lehetett vele közlekedni, mert a dombtól megilyedt:)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu