hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-03-29 19:13:33

Nem akarok vitatkozni, de ha tul künnyen jár a dugó lent, akkor majdnam annyit visszajön mint amennyit előremegy. Ugyanis ha elég kemény a kiskarmantyú a főfékhenger dugattyún, visszafelé is tömit. Akkor pedig pont annyi olaj megy előre mint vissza. Persze talán a munkahenger tömítő gyürűi eléggé megfogják a pogácsákat, ha olyanok. DE belejátszhat a dolgba a dugattyú mozgása a két furathoz képest a főfékhengeren. A héten ajándék robi főfékhengert tettem fel az etzre. Kart nem kaptam hozzá, az etzt faragtam bele. Nem tudott eléggé visszajönni a dugó. Ettől abszolút nem akart keményedni. Kicsit reszeltem még a karon, fél milivel kijebb tudott jönni a dugó, egyből jó lett. Reszeltem még egy felet, így már biztos a dolog.Nem azért mondom, de qrva jó lett a cucc. :) És egy fillérembe sem került a fékfolyadékot leszűmítva, de az úgyis kellett volna. :D
Talán csak akkor lenne jobb, ha fúrtam volna menetet az etz karba , és egy állítható csavarral nyomogatnám a dugattyút. De ha így nem tetszik az új tulajnak a dolog, vesz egy belevaló kart.:D
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu