hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-03-13 12:08:40

Az első ETZmben 50 ezer volt amikor megvettem. Az eredeti csapágy volt még benne és nem kotyogott vészesen.Azaz nem érzékeltem kotyogást, mérni nem mértem. Ismertem a tulajt. Lelkiismeretesen cserélgette az olajat és megfelelő minőséget használt.Lehet hogy innen ered a hosszú élettartam.(azért kicseréltem mert ha már úgyis szét volt húzva a blokk.. Volt pénzem, SKF-et kapott)
Jellemző a keletnáci minőségre hogy csak a ketteshez tartozó fogaskeréken látszott minimális kopásnyom, a többi gyári állapotú volt. Az eredeti ddr isolator gyertyájával használtam még vagy 10ezer kilométert, addig amíg megvolt a motor.
tizenkét év állás után egy kis WDzés után egyből beindult.(ellentétben a mostanival ami egy tél után is makacskodik már) Azért az összes gumi alkatrészt cserélni kellett rajta.
Nagyon nem örültem amikor ellopták a mocit. A mostani TZ-m elég széthajtott darab volt, javítgattam, de még mindig nem tökéletes. De azért már egészen egyben van. Pont elkészül mire eladom. A jawa egész jó, ezért az ETZnek mennie kell. A fene fog dupla parkolást fizetni.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu