hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2012-01-17 12:23:55

Az ETZ erősebb is...na meg nem is éppen optimális szerkezetek ha fogyasztásról van szó. A TS eléggé le van folytva. Alacsonyan van a kipufogó nyitás, és ez ami javítja a fogyasztást és csökkenti a teljesítményt. Ezen felül az átömlők is elég szűkek. Nem tudom milyen az ETZ de TS bőven a lehetőségek alatt van.

Hondának volt egy olyan kísérleti blokkja, aminél a kipufogó nyitást tág határok között változott, a fordulatszámmal. Ezzel a széles nyomaték görbe mellett (ami ugye inkább a 4T motorok erénye) tiszta és gazdaságos 2T motort csináltak.
Egy befecskendezős 2T-vel kombinálva szerintem csúnyán verne mindent fogyasztásban és teljesítményben. Hogy mennyire megbízható, vagy tartós...na azt viszont nem tudom.

Ha nyugdíjas leszek csinálni fogok egy ilyen blokkot :D

Apropó, szereztem AW7075-ös Alumínium ötvözetet, ami (nem túlzok) erősebb mint a c45-ös acél!!! és nem kicsivel, miközben harmad olyan súlyú.
Csináltam keménység vizsgálatot, az is jobb, valamint ha megütöd kalapáccsal ugyan úgy hosszan cseng mint egy acéldarab. Kéne hajtókart, meg dugattyút csinálni belőle :)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu