hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2011-07-04 10:18:34

Történt, hogy még műszaki előtt egyszer csak nem működött a berúgókar.
Semmi gond, a fogasív szokott eltörni, elmentem vettem fogasívet, fogaskereket, meg racsnilapot, meg szegecseket, hogy kicserélem.
Szétszedtem a kuplungot, és meglepetésemre a régi szegecselés volt elnyíródva, de úgy hogy csak a racsnilap forgott, el a kuplungkosár meg a fogaskerék ha lazán is de gond nélkül meghajtotta a motort.

De ha már megvettem ezt a sok mindent, mindenből felpakoltam az újat. Működött is ahogy kell, egészen másnapig, amikor reggel megint csak nem működött a berúgókar. Szétszedem nagy önbizalommal, hogy biztos valamit nem raktam össze jól, vagy lelazult a kuplungkosár és nem éri el a racsni.

De nem, egész pontosan ez történt.
Bal oldalon az a régi racsnilap van amit kicseréltem újra 30 év használat után, jobbra pedig az 50km-ert futott tajvani van felszegecselve:


Na most az oké hogy ha ráfordítva marad a fogasív a racsnira az ott folyamatosan dörgölődik, de annak éktelen borzalmas hangja van, márpedig semmi ilyesmi nem történt, ráadásul a fordulatszám mérő is a fogaskerékről kapja a meghajtást, tehát ha azt megállítja valami, akkor az sem mutatott volna semmit.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu