hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2011-06-04 06:58:09

Várj, most nézem a /1 nem bölcsővázas. A Trophy a bölcsővázas, meg a kis TS.
A /1 hídvázas, szinte olyan mint az ETZ, de még csőből, nem dobozszerkezetből.

Valószínűleg azért mondják merevebbnek, mert több anyag van benne. Így az eséseket tényleg jobban bírja, mint az ETZ papírvékony doboz szerkezete. Azonban az ETZ (amíg nem roggyan meg a doboz) merevebben viselkedik a fő problémát okozó csavaró erőkkel szemben.

Persze a mai modern motorok deltabox, vagy térhálós acélváza mellet már csak egy érdekes próbálkozásnak számít, ráadásul a mindennapi közlekedésben szinte mindegy melyikkel mész, mert ahogy mondtad, az ember nem versenytempóban megy amúgy sem ezekkel a gépekkel :)

A /1 pedig azért húz jobban, mert tényleg alacsonyabb fordulaton adja le a nyomatékot.

De visszatérve az eredeti témára, szerintem az ETZ rugalmas blokkfelfüggesztése jó megoldás a fixen rögzített blokkokhoz képest.

Nem tudom miért mondják hogy vibrál az ETZ. Nekem a TS-en szokott elzsibbadni a kezem, meg ott kell a csavarokat rendszeresen utána húzni a rugós alétét és az önzáró anyák ellenére.
Az ETZ-nek csak a blokk ugrál a helyén.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu