hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


szsrobert - 2011-05-14 15:33:18

Tegyük fel, 200km-re akarok eljutni kerékpárral. Bedörrentem a bicajtolót. Odaérek, lecsatolom a kerékpárról, és használom azt normál kerékpárként. Visszafelé megint felkötöm, és huss.
Feleslegesen nem kell cipelni a motort(akkut, villanymotort).
Ha az MZ-n lenne pedál és villanymotor, azt is olcsóbban, sokoldalúbban lehetne használni. A futómű, jó fék már meglenne.
Bár pedálos üzemben feleslegesen cipelnénk a villanymotort, akkut, benzint, belsőégésű motort. Villamos üzemben a pedált, belsőégésű motort, benzint(viszont lejtőn haladva áramot termelhetnénk, 2T benzintermelése nehezebben megoldható :-)). Normál használatban a pedált, villanymotort, akkut. Viszont dugóban nem kellene feleslegesen járatni a motort, kuplungolni. Ez az előnye. Egy mozdulattal olyan meghajtást csatlakoztatsz rá, amire épp igényed van.
A robogó pénz, nyersanyag, munkaidő, plusz államnak fizetendő költség, és az üzemanyagon lévő extraprofitról se feledkezzünk meg.
Tulajdonképpen egy tágas bölcsővázzal rendelkező motorban is lehetne cserélgetni a meghajtást (benzines motor, dízelmotor, gázmotor, villanymotor).
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu