hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Jaky16 - 2011-04-30 19:39:22

Nem lepődnék meg ha bemennél, egy ismertebb tuning szakihoz, elmondanád az elképzelésedet, és ez történne:-elő venne egy poros műszaki rajzot, amin a henger felömlőinek méretei, és elhelyezései vannak, majd ezt mondaná:- Látod barátom itt ez a rajz, ha így átalakítom neked, a jobb 250ket is odaveri a 150sed,igaz 1,5 akkora fogyasztással, az első 5000km-n. A második 5000 km-en, már a jobbak elfognak melletted menni csúnyán, de cserébe a vasad már majd kétszer annyit eszik a gyárinál. Ezidáig mentél egy bő szezont, és még mindig egy 150es MZ-n ülsz, ami már közel nem olyan megbízható, mint a gyári, ami szar illesztésekkel, sem eszik többet 4l-nél, és ha karbi+gyújtás jó, még mindig rúgásra indul.
Jó ezt csak most hasra ütésből mondtam, de valószínűleg ilyen okai lehetnek annak, hogy nem gyakori az MZ tuning, mindenki max, a nagyobb köbcentit választja csupán, akármilyen tuning helyett.
Nyilván teljesen máshogy áll ez a helyzet egy angol MZ kupában, ott eléggé durva vasak is vannak, de gondolom az is rengeteg pénz, ha csak a dugót nézzük pl: olvastam, hogy 250es rm dugókkal használják őket, ami hát ugye nem 5000 forint mint az után gyártott német.
Ezzel nem megbántani akartalak, vagy lelombozni, csak nyilván oka van annak, hogy itthon inkább a simo faragás a jellemző.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu