hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2011-04-28 11:11:41

nem a frászt nem! nekem a nagy TS gyári dugattyúval lett szerelve, 4 századra illesztve, minden vezérlési idő a helyén, préssáv a megadott értéken. jól bekarburálva. gyári zsír új hajtórudat szereztem hozzá jóformán a föld alól. az első gázfröccsig nem zörgött, a második után már igen. ilyen, ha jól ki van derékszögelve, akkor billeg benne a dugattyú és kész. nem a csapszeg szól, hanem a dugattyú prellezik.
a kis TS-t ugyanígy megcsináltam 3(!!!) századra illesztett gyári dugattyú, ugyan abba a hajtórúd keveset futott gyári volt, de 100km-ig nem zörgött(jól mutatja a példa, hogy nem csapszegcsapágy zörög, hanem dugó) majd egyszer meghajtottam, és máris jött a tipikus 3500-4000 fölötti fordulatról visszaeső csörgés. ahogy kopik, ez a határ szépen megy egyre lejjebb. most már 2500fölötti fordulatejésnél is zörög. ha normálisan van illesztve, akkor ilyen. ha nem derékszöges, akkor mivel nem billeg a dugó, nem zörög annyira. cserébe nem is tud annyit, és bármikor megragadhat.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu