hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-02-21 17:51:12

Lehet hogy kettős hiba van. Egyrészt a gerjesztéssel kevesebb alacsony fordulaton a fesz mint gerjesztés nélkül. Azt hiszem ezt ezt állórész vagy fesszab hiba okozza.
Másrészt a gyújtás feszültségérzékenyre sikeredett. Leggyanúsabb a hall ic. Vagy rossz tipus, vagy rossz. Esetleg nég lehet hogy az első trabyós fokkal vab gond, nem erősít eleget, pkusszban túlságosan terhelo a hallt. Mobdjuk fordítva van a trabyó beforrasztva, esetleg össze lett cserélve a bázisellenállás valamivel.
Az a gyanús, hogy a jó hallos cucc széles feszültségtartományban ugyabazon a ponton gyújt. Itt pedig ha jól értelnezem a leírást, a akacsony feszültségnél korábban kapcsol mint normál esetben. Ezért lehet a visszafelé forgás.
Ez tioikusan az az eset amit nem lehet távgyógyítani, mert még akár mechanikus hoba is lehez, távol van a hall a mágbestől, pont az érzékelés határán. De ezenkívül bármilyen hiba lehetséges az elektrónikában.
A motor elektromos rendszerét is át kellene méregetni. PL tényleg kevesebb e a feszültség alacsonyabb fordulaton mint az aku fesz lehúzott gerjesztésnél.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu