hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2011-01-18 17:40:06

Nekem Magyar van. Tajvanit még nem próbáltam, de láttam már olyat, szerintem az is jó lehet.

Ha csere után kezdett nyikorogni, akkor az bizonyos fokig természetes, hiszen még nem kopott össze a tárcsával, ezért nem fekszik fel teljes felületen.

Nem tudom hogy szoktál fékezni és mennyit mentél vele, de próbáld meg, hogy fékezel néhány intenzívet, hogy felmelegedjen a tárcsa és betét. (csak el ne essél)

Ha ez nem segít, akkor sík felületre rakott durva csiszolópapírral érdesítsed fel a betét felületét, és utána megint csak intenzív fékezéssel melegítsed fel.

Nézd meg, hogy a levegőbe emelt első kereket megforgatva fékeződik e elengedett féknél. Sajnos MZ-nél elég gyakori, nem szoktak vele foglalkozni, de ez is okozhatja a nyikorgást. Aztán nézd meg felülről, hogy amikor húzod be lassan a féket, egyszerre mozognak e a betétek. Ha nem, akkor próbáld meg visszanyomni azt a dugattyút ami nem mozog annyira, hátha az segít rajta, ha nem, akkor újra kell karmantyúzni, ami elég mocskos meló, és könnyű elrontani, főleg a nem túl jó minőségű karmantyúkkal. Én 4 párat szoktam venni és kettő garnitúrát mindig ki is dobok, mert nem mozog elég finoman a dugattyú jó néhánnyal.

Még olyan trükköt is érdemes eljátszani, hogy éjszakára tiszta fékolajban áztatod a karmantyúkat, és csak beszereléskor veszed ki.
Másik, hogy fékhez való, hőálló zsírral vékonyan megkenem a dugattyút, hogy könnyebben menjen be a helyére. A zsír aztán a száraz oldalon is segíti a mozgást, és a por/nedvesség ellen is véd valamennyire. Persze a porvédő gumit rá kell rakni, de tapasztalatom szerint az alá is bejut szennyeződés, amitől meg szokott szorulni egy idő után.

:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu