hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-01-04 10:01:15

Ne tejezd hogy indukció mérővel ki lehet mérni. A végén elolvassa valamelyik ismerősöm és nekem is kell csinálnom egyet. :D

Amúgy ha lassan ment el a delej, még mindig lehet hibás a fesszab is, főleg ha mechanikus. Ha az, meg kell nézni az érintkező pogácsákat.De végig kell bogarászni ellenállás méróvel az összes madzagot. Nekem pl azzal nyizott az ETZ-m, hogy kiforrasztotta magát az egyik fázis kivezetése a generátoron. Hol érinkezett, hol nem, aztán egyre rotkábban érintkezett, majd sose. Az aksi tároló hatása , az hogy magas fordulaton a két fázis is tudott 14 voltot felett pridukálni, olyanná tette a dolgot, mintha lassan ment volna el a töltés. A mai napig nem derült ki miért forasztotta ki magát a vég. Zárlat nem volt, de még átvezetés sem. Az újrafottasztás után tökéletesen múkodik már kagdnem hátom éve. Valószínüleg szarul fottasztották, vagy rossz volt a folyasztószer, idővel kimarta az ónt.
A lényeg, érdemes még egy kicsit méregetni a jószágit mielőtt elcipeli induktovitást mérni.
Még valami: A szlnkefe állóhekyzetben történő vizsgálata, illetve cseréje nem jelent sokat. Hibás lehet a szénkefe tartó. Forgás jözben fennakad a kefe.De lehet azon a tájon még egy kellemetlen hibaforrás. Ha ütni kezd a firgórész, egy szint felett már nem tudja követbi a kefe.Amikor réges régen szerelőnél volt az első tz-m, a szerelő mutatitt eny másik ETZ-t, aminek ez volt a baja. Nem kis idejlne került míg rájott mi a baj.abban az esetnem leesett a tulaj álla. Nevitte a motort elektromos hibával és csapágycserét kapott. :D Azt már félve említem, hogy az említett motoron a forgészt is gumikalapácsolni kellett(én cseréltem volna) mert egy előző tulaj az excenter ütögetésével próbálta meg orvosolni az excenter ütését. gondolom nem kicsiket paskolhatott oda, mert állítólag még a szén korongok is ferde helyzetbe kerültek. Aztán ehhez jött hozzá idővel a főtengely csapáégy hatalmas lógása. Nem tudom, nem én javítottam a motort, de jól nézhetett ki.
Tavaly tavasz végén egy jawa 360at javítottam, azon azért nem volt töltés mert egy zálat dudort gyártott a szénkefe tartóra. Pedig valami hőre keményedő anyagnak néztem a tartót.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu