hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2010-08-06 21:01:28

Ha szorul a féknyereg dugó attól még keménynek kell lennie a féknek. Legfeljebb nem fog.
Ha a fékkart akadály nélkül, vagy gyenge ellenálással tövig be lehet nyomni az levegőséggre utal vagy arra hogy a fékfolyadék valamiért elfolyik a kis karmantyú melett. Itt jegyzem meg hogy az utángyártott karmantyúk rém szarok.Amit utoljára vettem pár századdal még a dugattyűnál is kissebb volt.
A fék puhaságát okozhatja még az is hogy valahol szökik a fékfolyadék. De azt csak észrevette volna... Tehát kizárásos alapon marad a főfékhenger és dugattyúja közötti tömítetlenség.Én láttam már olyant hogy a balfék ember homokot nyomott be a dugattyúval, az fekaristolta a henger faléát. Nos, ott semmilyen karmatyú nem segített. egész véletlenül vettem csak észre hogy mi történt.
Amiben viszont teljesen egyetértek, az az, hogy a féket nagyon ovatosan kell barkácsolni.Szar dolog pár méterrel később megálni mint akartunk. De még a beálló fékpofák is érdekes dolgokat produkálhat.
Amiben nem értünk egyet az az ETZ fék minősége. Szerintem nagyon puha anyagból van, relatíve gyorsan kopik. Én még mindig a használt Brembót ajanlanám szükség megoldásként, ha nagyon nem jönne össze a dolog.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu