hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2010-08-05 20:16:56

Az átlag ETZ főfékhenger dugattyúra csak egy kis karmantyú való előre és egy nagy hátra. A hátsót páran szimeringer helyetesítik, kettő is belemegy a vékony szimeringből. Ha nagyon kopott a főfékhenger segíthet a dupla kis karmantyú feltétele, mind a kettőt ugyanabba a vájatba kell tenni. Jelenleg az enyém is ilyen, fog mint az állat. De hosszú távon még nem ellenörzött ez a módszer, mindenki csak saját felelőségére...

A felkeményedés elmaradása bekövetkezhet a kis karmantyú kopása, rossz minőségű gyártása miatt, a főfékhenger teljes elkopása miatt. De lehet a fékkör rossz légtelenítése miatt. A munkahenger(féknyereg) dugójának gumi kalapáccsal történő helyre igazítása azt okozhatja hogy folyamatossan fog a fék. A hidraulikus fék elég erős ahhoz hogy a szoruló dugót kinyomja, így fogni azért tud a fék. Csak fékezés után nem csúszik vissza a dugó.

Először néz körül itt a szocimotoroson, valahol le van írva a fék légtekenítésének módja. Utána légteleníts. Ha nincs változás cserélj kis karmantyút a főfékhengerben. Ha ez se segít , tegyél fel dupla karmatyút egymás mellé.
Ha ez se jön be, elgondolkozunk mi is legyen. :D Mondjuk veszel a Vaterán egy bontott Brembót olcsón. :D
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu