Árpád - 2010-06-08 17:36:45
De jó, akadozik a netem is... No megvan, ezt akartam beírni:
A gyújtása gyange a jawának és a töltése. De ha rendbeteszi az ember semmi gond vele. Pont olyan öregembernek való mint én. Nem pattog el az úton az apróbb egyenetlenségekre, nem lassul le az emelkedőködön. Megy szépen egyenesen , egyenletesen. Az ember csak dísznek kell rá. Jó, ha hirtelen elém ugrik egy garázda kanyar izzadok picit mert nem igen szeret kanyarodni.Az se öröm amikor a városban kell állandóan a lábammal megtartani amikor kanyar közben kell megálni. Nem nagyon örül a térdem az ilyesminek.Városban nem is sírom annyira vissza emiatt.De egy hosszabb túrán bizony eszembe jut mennyivel kényelmesebb volt az ülése, mennyivel pihentetőbb volt motorozni rajta.De ha rám tör a gazdagság, megint két motorom lesz minimum a mostani nulla helyett.Tulajdonképpen nem is kell valszeg választanom. Ha annyi pénzem lesz hogy az ETZ-t elintézzem, rövid időn belül meg tudom vele keresni a jawa helyrepofozását, vizsgáztatását is. Azt hiszem a Jawa javítgatása is kijönne egy tizesből, Plusz még egy tizes meg egy pici darabonként a műszaki, mert a felügyelethez nem vihetem őket egy darabig, mert amelyik állomás közel van hozzánk, ott nagyon összeszólalkoztam a személyzettel.Ha nem volt igazam már akkor is mindegy, ott nincs esélyem, felismerik a pofám.
Még valami ami legalább tényleg MZ. Akinek ETZje van próbálja behúzni a féket úgy, hogy kb 1.5-2 perc alatt húzza be a kart. Kíváncsi vagyok, hány ETZn fog így is fogni a fék. Tapasztalataim szerint egyen sem. Az ETZn a dugattyú tömítése szoknyás. Ilyen extrém lassú behúzásnál kopás nélkül is át fog menni az olaj szerintem.Ez volt az egyik ok a bukásomra. bár szerinetm vitatott esetben meg kellett volna engedni hogy én húzzam a kart, vagy akkor kellett volna megkezdeni a fék behúzását amikor a számítógép utasítást ad erre, és nem öt percel előbb. A másik a kiégett első lámpa izzó amit nem engedtek kicserélni. A harmadik ok egy rászáradt apró folt volt a fékcső menetén.Az utolsó ok az volt, hogy a fékcső két szabványos, jelzéssel ellátott csőből volt összecsavarva. Mivel nem tudtam annak idején szerezni megfelelőt a magas kormányhoz, aztán hagytam, mert jó volt. A szabály csak annyit ír le, hogy nem lehet nem szabványos alkatrész a fékkörben.
Szóval emiatt buktam meg és vesztem össze a felügyelettel.Óvakodjatok a 160 centi magas,40-50 év közötti kopaszodó, identitás zavarral kűzdő hivatalos emberektől. |