hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2010-04-11 09:56:53

Igen, azzal a mozdulattal állítja fel a motort a csúsztatásból.
Ezt a csúsztatást azért tudják csak megcsinálni mert nagyon nyomatékos egyhengeres motorról van szó.
Amikor a henger dolgozik akkor a nyomaték megcsúsztatja a hátsókereket, de amikor éppen sűrít, akkor meg tud tapadni újra a kerék, ezért drámaian kiszélesedik a kezelhető megszúszás tartománya.
Egy egyenlets nyomatékú sor4-es motornál nagyon keskeny ez a tartomány ami jobb tapadást okoz, de ha megcsúszik akkor elég nehéz megfogni.
Persze ha megnézitek Rossit meg a többi profit szemből, ők is csúsztatják picit a kanyarból kifelé jövet, de ott közel nem ilyen látványos a jelenség.

Ezért ért el nagy sikereket a Ducatti mivel a V motorja is lökésekben adja le a nyomatékát és kezelhetőbb volt kanyarban mint a sor4-esek.
A Honda erre válaszként csinált egy olyan sor4-est ahol szűk tartományban 90fokon belűl egymás után jönnek a munkaütemek, kvázi olyan nyomaték jelleget eredményezve mint egy egyhengeres, de annál jobban elosztva a nyomatéklökést.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu