hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


150esRolleres - 2010-03-07 07:24:05

Köszi, a leírtak alapján már tudok mihez viszonyítani. Teljesen szétszedtem, és egy 8 évvel fiatalabb gépből(vettem donornak) átraktam a holmikat, tegnap kínomban megkérdeztem az eladót is, hogy volt e vele váltási probléma, de tökéletes volt. Úgy szedtem szét, hogy a jobb oldali blokkfelet szedtem le csak, a bal oldalon a kupplungot szét sem szedtem, onnan csak a dekli hiányzik. Visszaraktam a váltókart és így próbálgattam, de aztán rájöttem, hogy balgaság, mert nem azt a kihajtó tengelyen lévő zsákfuratos fogaskerék(ami rajta maradt a jobb félen)ha nem kapcsolódik akkor van üresben, és akkor a lánckerék nem kap hajtást? Nagyon rosszul fogalmazok, de hátha megérted...
A másik gyanúm összeszereléskor a fogaskerekek helye: Van a golyós-rugós tengelyen egy kar, aminek az íves bemart részébe azt a tárcsás fogaskerék párost(szétjönnek, de tárcsás talpukkal kapcsolódnak)illesztem be, és a másik tengelyen ugyanennek a karnak a vége egy ilyen nútos fogaskerékpárhoz kapcsolódik(ez nem jön szét)? Ezek egysíkban egyszerre mozognának? Ezt a kart egyébként szétszedés nélkül tudom átpattintani a megfelelő helyzetébe(2.kimarás)? Később az emailodra küldök képeket, Köszönöm a segítséged
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu