hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


knight87 - 2010-02-24 20:40:59

Hát igen...

De sztem az a 32e km reális lehet, meg végülis nem azért lettek a csapágyak cserélve, mert csörgött-csattogott a moci, hanem mert egyrészt nem tudtunk semmit az előéletéről, aztán teljesen szédtedtük a mocit a faterral! Ő nagy MZ-s volt régen (Trophy 250 ES/2; még megvan), de mostanság már ritkán ül rá. Az ő tanácsára szedtük szét teljesen, a blokkot is, és cseréltünk csapágyakat, meg szimeringeket (utóbbit muszáj volt)!
Fúratva nem volt a gyári (125-ös) hengere, legalábbis nálam nem, aztán később vettem rá a vaterán egy 150-es hengert, amit felfúrattam az első túlméretig, és szépen 1500-2000 km-en bekoptattam az egészet! Azóta is meghálálja!

A gyári kipuff helyett, szintén gyári (boltban vett) rezó van rajta, hát érezhető a különbség!

De most hogy eszembe jutott, feltennék még egy kérdést:
a motor, ha megyek vele mondjuk 80-100 km-t egyhuzamban egy olyan normál nyári 20-25 fokban, és megállok a motorral, akkor az istennek sem akar újraindulni! Szikra van, de mégsem megy! Ha kicsit ilyenkor állni hagyom, akkor általában beindul, de volt hogy majdnem megszívtam miatta!
Innen Borsodból, elindultam vele Pilisre (átlag nyugodt 70-es tempóval), mert volt dolgom ott, és az úgy 100-150 km körül van! Visszafelé, az említett dolgot produkálta a moci, tehát nagyon nehezen indult be, aztán menet közben leállt! Egy módja viszont volt az életben tartásának, ha terheltem a motort, tehát ha egy kicsit dolgoznia kellett; olyan fokozatban kellett mennem adott sebességen, ami neki nem túl könnyű! Kereszteződésnél majdnem max fordulaton túráztatni kellett, hogy le ne álljon! Aztán már nem sok volt hazáig, és elkezdett szaggatni a gyújtás, volt hogy teljesen leállt, de ahogy kapcsolgattam vissza a fokozatokat, és nyélgázt húztam neki, újra beindult, de utána is végig csinálta a szaggatást! Mitől lehet ez? Kondi, gyertyakábel, pipa, gyertya, megszakító cserélve, előgyújtás jó, a trafót egyszer kicseréltem újra, de rosszabb volt mint a gyári! Át is lett már azóta rendesen vezetékelve az egész motor! A karburátor is kapott egy alapos tisztítást, ill. új fúvókákat! És ez az egész még az erdeti 125-ös hengerrel volt! Azóta ekkora távra nem mentem!

És nem tudok rájönni a magyarázatra! Sztem túlmelegedett rajta vmi, vagy passz...

Tehát elvileg minden jó, de mégse :)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu