hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-12-13 11:19:49

láttam már olyan barbár esetet, ahol etz 250 első 18"os felnit 16osra cserélték, úgy hogy hátul maradt a 18. na, az egy nagyon csúnya, és suta motor lett. viszont már ültem olyanon, amin elöl hátul 16os van, és remek! az etz250 magas sutaságát nagymértékben feljavította ez a megoldás. ezt mindenkinek javaslom, ültem már sok, jó futóművű 18as kerekű etz-n, de ez simán verte mindegyiket.
Szabbensz!
"A hátsó felni tudtommal ugyanaz a 150 es ETZ nek mint az első" ez egy badarság, hogy finom legyek. sem a kerékagy nem hasonlít, sem a felni(ráf). hátsó 16os felni honvédségi TS250-be volt, meg 250/1be, első keréknek szerelve, és a legelső évbe gyártott honvédségi etz-kre juttott még.(ennek szélessége 2,15", és 3.50es köpeny való rá, ilyen hátsó felnivel szerelték késöbb a kis etz-ket és a 251eseket is). ezt előre berakni elfogadható megoldás a nagy etz-knél, de a kicsinél erős túlzás. ide jobb választás lenne utcai TS250 gyári első felnije, ugyanis ez keskenyebb(1,85"), nem kell rá olyan durung köpeny. elég a 3.00 vagy 90/90. viszont ilyet találni.. hát nem egyszerű.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu