hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-10-01 23:11:26

nehogy már abbahaggyuk!:D akkor jó a vita, ha a végén még bunyóval is fenyegetőznek:D

Természetesen TS párti vagyok, mert csak.
a 250es-ek között nagy a különbség. az etz elvileg merevebb, de ez csak bizonyos irányokba érvényes. a vázgerinc jól viseli a motor hossztengelyére eső nyúzásokat. de csavarómerevsége már korántsem olyan jó mint a csőé. és azért két vastag falú cső bizony nagyon masszív, meg nehéz, de ez már részletkérdés. mindegyik 250esnek könnyű az eleje. de az etz-é még könnyebb. ez egy bukkanón áthaladáskor nagy sebességnél érezhető esetleg. ott ahol az etz-vel már majdnem repültem 100nál(határozottan kiállt kerékre), ott a nagy TS 120nál kezdte ugyanezt. a rugóstagok jóformán egyformák elöl-hátul(hátul teljesen). viszont a TS-nél elöl van egy nehezebb lámpatartó, egy nehezebb lámpa(olyan szép!!!!:)) míg az etz ezekkel nem rendelkezik. nyomi lámpa, tartók nélkül. hátul nagy böszme 18as kerék, vezető helyzete magasan, és viszonylag elöl. instabil. volt szerencsém egy első szériás honvédségi etz-hez, aminek elöl-hátul 16os kereke van, EGY ÁLOM!!!!!!!! egy csiliószór jobb mint a nagy kerekű, helyre áll a szar súlypontja, messze jobban dönthető, nem ágaskodik, nem suta...aki teheti próbálja ki! más:TS-250(ha /1 akkor még jobb, mert akkor még a váltója is fasza) 2felömlő. no comment. a 19 lóerőmmel bátran állok az etz 21 lóerejével szembe. 10000X egyenletesebb, nincs nyomatéklyuk 3000 alatt, végig ugyanúgy húz, mintha gumikötélen húzná egy csörlő. az etz, robban 3000-3500 között, onnatól megy, azalatt hasznavehetetlen, még kisseb fokozatokban is. ez izlés kérdése(van aki fordulatból motorozik), de egy 50ről-100ra gyorsulás 5.ben versenyen a TS szarrá veri. szerintem igazi fejlődés etz-ben: generátor, tárcsafék. a többi visszafejlődés. nem véletlen lett a 251es hátul 16os kerekű, és nem véletlen kapta meg a TS hátsó villáját. az lett egy jó etz.

a kicsik: kis etz-vel keveset mentem, jó rövid váltója miatt fürge, elektromosan tök jó, gyakorlatilag TS blokk új külsővel, meg váltóval. teljesítményben sem tud többet(állítólag volt erős változat, de hiszem ha látom) váz: hát azért a bölcső, az bölcső. masszív a kis etz, hiszen ezt a vázat megtoldva lett 251es, de akkor is a TS tetszik (mert a kis etz olyan mint a nagy, könnyű az orra), kis vékonyka kerekek, ha minden csillapítása jó, akkor remek motor, sokkal jobb a súlyelosztása mint az etz-nek. a kicsi TS alig akar egykerekezni. és nem azért, mert gyengébb, hanem azért, mert sokkal orrnehezebb, ami az igazi előnye. lehet hogy nem maszívabb(?) de mindenképp motorozhatóbb. az etz előnye még a gumibakos motor. kb ennyi.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu