hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2009-09-15 13:39:53

Ha Hondámnak 4 karburátora van...mindig én állítom be.
Szervízkönyv szerint szükséges:
-pontos fordulatszámmérő műszer (DMM)
-4 órás vákummérő (haverral vettünk közösen)
-10-es csőkulcs
-hosszú csavarhúzó
-benzin etető (mert a tankot le kell szerelni)

Ha nagyon profi vagy, egy gázelemző műszer még segíthet, de a fenti műszerekkel írja a szervízkönyv a beállítást.

Injektorosnál pedig nem kell állítani, hiszen pont ez a lényege.
Amennyiben mégis állítani akarod, akkor egy PowerCommander nevű kütyüt kell berakni, és azzal már programozható lesz, mivel a gyári vezérlő tényleg nem programozható a legtöbb motoron. (Aprilliára pl lehet kapni kábelt és szoftvert relatív olcsón)

Erre általában csak akkor kerül sor amikor valaki felrak egy kipufó rendszert, ilyenkor kell a PC és fékpados hangolás, de ilyet pedig jellemzően pont nem a márkaszervizzel csináltatunk.

Egyik haverom viszont az Aprillia túragépét saját magának programozta át. 1 literrel kisebb fogyasztás jobb teljesítmény kihasználás mellet közúti próbákkal.

Nem kell túlmisztifikálni a modern gépeket, ugyan úgy működnek mint már 100éve minden benzines gép. A különbség csak annyi, hogy finomabbra vannak reszelve, jobb anyagokból, jobban megtervezve, de ezt is villáskulccsal kell szétszedni. Ami modernizálás van bennük, pl. az injektor az pedig csak egyszerűsíti a dolgot, mivel ahhoz nem kell nyúlni....igaz máshoz sem jellemző.

Modern motoron tényleg csak az olajcsere, szintellenőrzés, fék légtelenítés, fékbetét csere, lánc és gumi csere ami dolog van. Ezt te is meg tudod csinálni. Ha komolyabb baja van akkor a fent említett okokból nem viszem márkaszervizbe, ha nincs baja akkor meg lustaság esetén bármelyik normális műhely is meg tudja csinálni tisztességesen.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu