hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-08-25 23:44:42

tegnap kipróbáltam 3 különböző típusú(ES, TS, ETZ)de ugyanúgy kiégetett tiszta gyári dobbal a TS 250/1-et. meglepő, hogy csak minimális különbség tapasztalható köztük. furcsaság: a kb 20 évvel korábbi Trophy dob ugyanolyan hosszú diffúzorral, és ugyanolyan elhelyezésű belső zárókúppal van ellátva, mint az etz dob. a hangzásukon kívűl, a trophy nagyon jó gázreakciót eredményezett, alúl valamivel több nyomatékot de kevésbé forgáskedvű. etz ugyancsak, viszont kevésbé szokatlan hanggal. a legrövidebb diffúzorú, egészen eltérő belső felépítésű TS dobbal forgott ki legjobban a gép, de valami lehelletnyivel kevesebb alacsony fordulati nyomatékot produkált. pozitívum: rettentően túlkarburált(140es főfúvóka, legmagasabb tűállás), olajdús(1:35) keverék, 30éves papírszűrő, csak minimális koromnyom van a kipufogó végén 700km után. semmi folyékony trutyi.. ellenben utángyártott dobnál pikkpakk megjelenik a takony a dob végén. itt is látszik melyik a jobb:)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu