hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-08-25 23:33:54

NFSMAN!
300assá alakítani egy 251-et még nehezebb mint egy 250est. a nehézség a hengerben van, mivel a 251es elég rövid motor, a kerékbe majdnem beleérne a könyök, így az okosok egyedi hengert, és könyököt találtak ki a 251hez. a kipufogó hollander menete sokkal inkább a föld felé néz, és ehhez a hengerperselyt is másképp kivitelezték. a 300as-ra alakítás kb 6mm furatnövekedéssel jár, így a kipufogó ablak lefelé fog tolódni. logikus, késöbbb fog nyitni. ehhez bele kell marni a kipufogó ablakba, hogy az eredeti vezérlési időpont maradjon. lényeg hogy az eredeti dob alapfeltétel, csatos karbi megintcsak(nem ajánlom a binget, olcsóbb egy jó csatost szerezni) és fontos hogy eredeti fúvókakészlettel, tűvel, és tűfúvókával. szivacs légszűrőt érdemes a 20%al(!!!) megnövekedett levegőigényű motorhoz alkalmazni, melyet hátilag símán össze lehet hozni.kb ezen múlik, hogy jól kiforog-e. mindenképp Bambit válaszd, ha nekifogsz, biztos hogy szart nem ad ki a kezéből.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu