hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-08-25 23:10:47

egy összetett választ adnék mindenkinek:)

KÖSZÖNÖM AZ ELISMERÉSEKET!

LG TS!
a henger-hengerfej elöször le lett fújva nem hőálló mattfeketére, majd igen, polírozva lettek, a telók úgyszintén.ezt a jól bejáratott érdi polírozó öreg szakival csináltattam(mint minden más polírozást).az órák nem újak, csak rendbe lettek téve, konkrétan be lett állítva újra a csillapításuk(nem lassú, nem gyors, olyan mintha elektronikus lenne) majd alapos pucolás, árnyékoló perem újrafényezés, km óra nullázás után összeperemeztettem görgős eljárással, új peremmel. érdekességre hívnám fel a figyelmed: a régi(1982 elötti 500as osztású) fordulatmérőkből sosem létezett visszajelzős változat(üres, és töltésvisszajelző az etz-ben jelent meg 1982 év végén) bár van egy 82 év eleji kiadású etz250 gépkönyvem amibe ilyen számlappal vannak visszajelzők, de több első szériás etz-t láttam már, egyikbe sem volt ilyen.(szóljon aki tud ilyet, megnézném) lényeg, hogy úgy valósítottam meg, hogy kiheréltem egy km órát, amibe elő van készítve a visszajelzők helye, majd wartburg műszerfalból bányásztam színfóliákat, ezeket nagyon óvatosan felragasztottam a kifúrt számlapra, majd árnyékolás, és kb kész.
elektronikus gyujtás: totál széria etz tranzisztoros gyujtás, generátorhoz meg wartburg-trabi elektronikus fesszab.
a blokkmarás ötletét Zsakfosnak köszönhetem, a méretezés, kivitelezés saját megoldás.
Keri!
az ínyencségeket egy egykori autószerelő barátom szerezte be, sosem bírtam belőle kiszedni, hogy honnan, sőt, nagyon nehéz volt rávennem hogy egyáltalán nekem szerezzen.
Jaky!
2600-2650g. kb. tiszán, kiégetve. rezót meg kalapáld meg magad;) én is úgy csináltam.. megoldható.
Pandagyik!
nehéz mindent beleszámolni, mert sokmindent ajándékba kaptam, pl a komplett generátort, a blokkmarást, a közdarabot, a polírozás fűnyírásért ment
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu