hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-08-23 11:11:13

Na de minek?

láttad már a etz 251 blokkszerelés videót? mit csinál az ürge? ecsetet belemártja hermeticbe, és kb 3 másodperc alatt körbekeni a tömítőfelületet, azt már rakja is össze a blokkot. az mz-nél van olyan minőségi felület, hogy szükségtelen a papírtömítés. hengertalphoz a legritkább esetben jó a papír, ugyanis a vezérlési időket ennek a pakolásnak a vastagságával állítjuk be. egyszerű: alsó holtponti helyzetben a dugattyútető éle pont egybe kell essen a felömlők és kipufogó csatorna alsó élével. pl nekem most a TS 250/1-be 1mm vastag klingerit(nem papír) kellett ehhez a vezérlési idő beállításhoz. aztán hengerfejhez meg ugyancsak 1mm vastag alulemez, hogy összejöjjön az 1,4mm présrése. ha most összeraktam volna papírral, meg 0,2mmes alulemezzel, akkor kb belevert volna a dugattyú a hengerfejbe. kuplung deklihez megintcsak baromság a papír, teljesen felesleges. oda kiváló bármelyik jobb minőségű szilikon alapú cucc. kihajtástengelyhez, meg egyes tipusoknál szimeringházhoz a főtengelynél meg figyelembe kell venni a hézagolási szabályokat.. kihajtáshoz pl 1,5mm-es klingert pakolást kívánt a váltóm. ha összeraktam volna papírral(szerintem össze se ment volna), akkor már lenne 2 jól berágódott váltóvillám...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu