hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-08-20 23:13:02

erről jut eszembe: biztos találkozott már az ebben jártas személy(legyen az bárki), olyannal, hogy pl egy etz 250 lényegesen jobban megy mint az átlag.. de kb ilyen 20-30%al. na de miért van ez? most hallottam egy ős autószerelő barátomtol, hogy pl trabanthoz, meg wartburghoz készültek gyárilag könyített főtengelyek(na meg MZ-hez is). ezek anyiban különböztek a széria cuccoktól, hogy a sonkák vékonyabbak voltak. ezzel azt érték el hogy értelemszerűen könyebb lett a főtengely, meg hogy nagyobb az elősűrítőtér. az utóbbi hátránya, hogy lényegesen többet zabált, és nem is lehetett kisebb fogyasztásra bírni. viszont iszonyatosan mentek. de tök logikus az egész... kinek van tajvani főtengelye? annak milyen buzivastag sonkái vannak.... alig megy el köztük a hajtórúd... nem is csoda hogy az ilyen főtengellyel szerelt 300as sem eszik többet átlag 4,5littyónál. ellenben a "sport" főtengelyes etz képes volt 7-8 litert röhögve beverni. (ilyen volt Peti74 kollégának a honvédségi 300asában. az a gép 100ig fej-fej mellett ment egy honda africa twin 650-el. kb 7-8másodperc kellet neki a 100hoz.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu