hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-08-20 17:12:55

Egyetértünk. Én be is fejezem a vitát(előbb-utóbb), mert sok értelme nincs. Szerintem is magáért beszél, hogy amíg valóban törődtek a gyárak legalább egy picit a minőséggel, a strapabírással, addig hengerenként állítható gyújtást csináltak. amikor divat lett a vedd meg a motorodat és dobd el öt év nulva, azóta vannak álíthatatlan második hengerek.A 634-ek hihetetlenlen kilométer mennyiséget elmentek nagygenerál nélkül, a 640 ek talán 15000 ig bírják. De addig is fogyasztanak mint az állatok, minimális teljesítmény növekedés mellett.
De nem is ragozom tovább. Aki azt hiszi bölcsebb, mint az egész trabi fejlesztőgárda, az magára vessen.De az is, akinek nem tűnik fel, hogy bár a gyújtás alaplamon meglehetősen 180 fokban vannak rögzítve a megszakítók, ha a második hengeré középre van állítva. Nos, igen kevés jawával találkoztam, amelyyik a második henger megszakítót tartó lapocska pont középre lett volna állítva. Olyannal viszont találkoztam, hogy ütközésre állítva még mindig több tized miliméter eltérés volt az előgyújtásban.Az enyém egész jól lett felújítva. Kb háromnegyednél van a jó helyzet, tehát van még állítási lehetőség.Ha középre állítanám, talán olyan 3 tized miliméter difi lenne az előgyújtások között.
De tényleg hagyjuk inkább a dolgot.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu