hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Jawa350speed - 2009-08-20 11:00:47

Nem akarok senkit sem megbántani. De olyan dolgon megy a vita amit már a mérnökök évekkel ezelőtt megtapasztaltak és ezt meg is oldották. Szóval nem hiába lehet állítan a kétütemű motorokon külön a hengerenkénti gyújtást. A wartburg és a barkas motor u.a és a gyújtása is csak a váltó más, de az meg nem tartozik bele a gyújtásba. Gyárban célgépeken rakták össze a főtengelyek nagy pontosságal. De még ekkor is állíthatóra csinálták az alaplapokat. S Nem hiszem hogy minden egyes gépműhely privatizált olyan célgépeket a gyárból amiket akkoriban használtak.
A lelkiismeretes munkáról annyit hogy én Kecskeméten csináltattam főtengelyt jawaba, úgy összerakta hogy a középső csapon kicserélte a csapágyat ,de az annyira lógott hogy a labirintömítés acélkarikái tartották a helyén. A hajtókar köszörülés után használt tűgörgőket raktak bele. Ilyen műhelytől mit várjak el pontos 180 fokos főtengelyt. Azóta magam csinálom a főtengelyeimet, én sem tudom a 180fokot produkálni, de mivel állítható a hal ic a trabi gyújtásos jawamon így nincs gondom.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu