hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-08-19 22:57:40

Az eredeti trabigyújtásról beszéltem, ott bizony álítható mindkét henger.
Direkt mondtam az előbb, hogy ne keverjük össze a kétütemű és a négyütemű többhengereseket.A négyüteműeknek egy darabból van a főtengelye.Régen rossz lenne, ha egy egydarabból készült főtengelyt fel kellene újítatni pár tízezer kilométerenként.
Én hirtelenében a jawát, a barkast, a trabit és a wartburgot tudnán csak felsorolni kétütemű többhengeresként. A trabinak, a jawának, a barkasnak nincs gyújtáselosztója. Viszont állítható mindegyiken külön a két henger.Illetve a barkason a három. A wartburg most hirtelen nem ugrik be milyen.
De nem igazán értelek, mire alapozod azt, hogy nincs számottevő eltérés 180 fokhoz képest. Nem hiszem, hogy akár egy jawánál mértél volna ilyesmit, vagy megkérdeztél volna egy gépműhelyest a dologról. Nem tudom, hány jawát állítottál be a sajátodon kívül.Azt se igazán tudom megérteni, hogy miért hiszed hogy a négy sonkákba préselt két csapszeg nem tud összesen egy tized fokot eltérni a merőlegestől pár tízezer kilométer után.
De mint írtam, ne higy nekem, se a tapasztalatomnak, se a számolásomnak, kérdezz meg pár komoly embert, aki sok jawát belőtt már. Akkor biztosan el fogod hinni a dolgot.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu