hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-08-13 13:54:01

Zavarhatsz nyugodtan, Bár éppen fejődik a rendszer, de az eddigi verzió szerinti megoldásban tudok valahogy segíteni remélhetőleg.

Az új verzió az, hogy felcsillant a remény, hogy tovább lehet egyszerűsíteni a kapcsolást, ha nem gyári a jeladós rész. Még válogatok , de lehetséges, hogy lesz olyan hall, ami közvetlenül meg tudja majd hajtani megbízhatóan a végfetet. Akkor pedig már csak egy hall-ból, egy felhúzó ellenállásból és a végfetből fog állni a kapcsolás.De a régi sem bonyolult. Az új elrendezés amit kiötlöttem a régire, hogy a végfet nélküli eelektrónika símán lehet a hall melé szerelve a gyújtáslapra.Nem nagyobb 2-3 négyzetcentinél. A végfet pedig a gyújtótrafóra erősítve minimális hűtőbordával. Így csak egy tápot kell lehozni a trafótól az elektronikának, máskülönben a huzalozás marad a régi.Ja, és a védő diódákat lehet hogy elhagyom, mert a vég fetek eléggé bírják a visszarúgásokat. Már pár darab fut védő dióda nélkül második éve, és még nem hibásodtak meg.Legfeljebb a biztonság kedvéért egy tartalék vég fetet el kell rejteni valahol a motorban, ha mégis beütne a menykő.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu