hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2009-07-24 13:52:59

Árpádnak van igaza és Waresz módszere is tetszik! Érthető, ha jó vastag a cucc, akkor a dob méreténél a fékkulcsul túlnyitva leesztergálod a dob méretére. És persze ha csak a felét viszi az eszterga, akkor még jobban túlnyitod, és még egy fogást adsz neki.
Beszereléskor meg értelemszerűen kb. úgy fog állni a fékkulcs mint az esztergán.Egyszerű az elv!
Ezért írtam tegnap, hogy mindegy milyen a módszer, a lényeg, hogy fékezéskor legyen olyan íve a pofáknak mint a dobnak.
Nekem nincs esztergám, meg a közelben normális céget sem ismerek, ezért én kézzel csiszolom. Nem olyan nagy dolog ám, hamar megvan!

Amúgy szerintem Kerinek is igaza van valahol, hogy nem ez a normális, hanem amit ő ír, de a 30 éve kopó dobbal, esetleg utángyártott fékpofákkal nem lehet csak úgy egyszerűen beszerelni, mert kis felület fog érintkezni. És a az már soha nem fog rendesen összekopni.
Szerintem is az lenne a normális, hogy megveszem az új fékpofát, beszerelem és minden ív olyan amilyen kell, de ez nem így van.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu