hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2009-07-23 21:05:17

Bocs, de azt hittem érted, csak poénkodsz! :-D
De akkor leírom komolyan.

A lényeg, hogy ugye egy simplex dobfékről beszélünk, vagyis a fékpofák egyik oldalát nyitja 2 felé a kulcs.
Ha a te módszereddel becsiszolod tök körkörösre a dobhoz a fékpofákat, akkor beszerelés és beállítás után elhagyják a körívet (Mivel az egyik felük fix, a másikat pedig szétnyitja a kulcs.) és csak a fékpofák első fele érintkezik a dobbal.
Ezért úgy célszerűbb csinálni, hogy fentről a normál méret fölül indulva, beszereled a helyére, tengelyt bele és kézzel ráhúzva a féket megforgatod. Kiveszed a dobból, megnézed a nyomokat a pofákon, megcsiszolod, beteszed. És így tovább, míg jó nem lesz.
Mikor kész vagy a teljesen összezárt pofáknak köze nem lesz a dob ívéhez, viszont beszerelve, ráfékezve majdnem az egész felület fogni fog.
Remélem érthetően írtam.
De végül is az, hogy miként csinálod az mindegy, a cél, hogy beszerelt állapotban ráfékezve legyen olyan ívük a pofáknak mint a dobnak.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu