hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-07-15 09:18:33

Amire te gondolsz, az az, hogy a vezetékeknek van vezetése test felé is. Ezért szivárog el valamennyi áram. Jó szigetelés esetén ez elhanyagolható. A régi, elöregedett szigetelőjű vezetékek esetén bizony egy-két hét alatt eltűnik a töltés az aksiból.Mielőtt valaki azt mondaná, hogy az aksi önkisüléséről van szó, leírom, hogy kb fele ideig bírja némelyik régi vezetékezésű moci megtartani a delejt, ha nincsenek lehúzva aksiról a vezeték. Például az én jawám megérett egy vezeték cserére. két hét mulva már nincs delej a vadi új aksiban az indításhoz.
De ha valaki 1-2 miliampernél nagyobb áramot mér lekapcsolt gyújtásnál, ott valami komoly zárlat van, vagy elkötés, és valamelyik izzó rajta marad lekapcsolás után is. esetleg a viszáram kapcsoló relé illetve dióda hülyéskedik és vissza engedi az áramot a dinamóba.
A generátor esetén az egyenirányító is le tudja szívni az aksit.Eredetileg az egyenirányító pár megaohmos ellenállást képvisel, de néha úgy for fel az agya, hogy utánna jelentőssen lecsökken a záróirányú ellenállása.
A lényeg, miliamperes áramot mérhetsz kikapcsolt gyújtásnál. Ha nagyobb, akkor valami jelentős gáz van.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu